Sabtu, 25 Februari 2023

BLOGMEGASHAKLEE 1.0 - Review & Feedback

Assalamualaikum & Selamat malam..

Nisah nak bercerita, sebenarnya Nisah tak ada pengalaman membuat blog. Selalu baca blog orang lain je.. Sampai terfikir macam mane nak buat ye?..

Asalnya, Nisah dapat link untuk join pendaftaran buat BlogMega Shaklee 1.0 dari leader Nisah, iaitu Mami RV Adyani. Jadi Nisah isikan maklumat yang diperlukan dalam link tersebut.  Nisah join untuk atas sebab mencabar diri untuk buat sesuatu yang baru, walaupun rasa macam tak boleh buat.


Alhamdulillah berkat kegigihan untuk buat. Nisah berjaya siapkan task yang diberikan. Yang tak disangka, kami peserta2 diberikan hadiah kerana berjaya menyiapkan task yang diberikan.



Banyak yang Nisah pelajari sebagai orang baru dalam dunia blog nie. Paling seronok, Nisah dapat info, maklumat dan cara untuk buat blog dari otai-otai yang memang pakar dalam blog. 

Input-input yang diberikan sangat membantu Nisah. Syukur Alhamdulillah..

Nisah berharap agar BlogMega Shaklee nie dapat diteruskan lagi kerana pertama, sebenarnya menulis blog ni bukan satu perkara yang mudah. Nisah masih memerlukan bimbingan dan tunjuk ajar dari orang yang arif tentang blog. 

Kedua, ingin menjadikan blog nie platform untuk bantu orang- orang diluar sana mengamalkan rangkaian produk shaklee yang memberikan kesihatan terbaik pada tubuh badan serta dapat menjana pendapatan.

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee2.0



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TIPS KURUS DENGAN CEPAT

Assalamualaikum & Selamat Petang💚 Menjadi impian setiap orang yang berisi atau berbadan besar untuk dapat berat badan yang ideal kan ( ...